موتورولا آماده عرضه دومین تلفن هوشمند ماژولار در جهان است

موتورولا آماده عرضه دومین تلفن هوشمند ماژولار در جهان است

نوآوری رمز موفقیت هر کسب و کاری در این جهان ، چه جدید و چه قدیمی است. موتورولا علی رغم پای ثابت خود در صنعت تلفن های همراه و فناوری ، در حال حاضر از دو گوشی اندرویدی جدید در سال 2016 رونمایی می کند. Moto X Vector و Moto X Vertex که هر دو مانند LG فلزی و مدولار هستند. در حالی که مشغول تجارت هستید ، مهم است که رقیب خود را زیر نظر داشته باشید و ببینید وضعیت بهتری چگونه است. موتورولا جزر و مد پیشرو را زیر نظر دارد.

افزونه های موتورولا

در حالی که قاب زیرین LG G5 را می توان برای افزودنی های اضافی بیرون آورد ، دو مدل جدید دارای صفحه پشتی هستند که به طور کامل برداشته می شوند تا بتوان آنها را برای افزودن وارد کرد. به قابلیت Evan Blass از Venture Beat می گوید که شش افزونه در حال حاضر آماده راه اندازی هستند که برخلاف LG از Friends به نام Amps نامیده می شوند. هر آمپر دارای ویژگی های اضافی مانند باتری اضافی ، بلندگوهای استریو ، ضمیمه لنز واید ، پروژکتور و گرفتن دوربین با فلاش اضافی و زوم اپتیکال است.

انتشار دو گوشی

وقتی تولیدکنندگان اندروید دو گوشی را همزمان عرضه می کنند ، اولین گوشی معمولاً یک مدل ممتاز است و دومی همتای کم قدرت آن است که برای مشتریان با قیمت متوسط ​​طراحی شده است. در این گوشی دوگانه ، Vector Thin مدل برتر است که دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی Quad HD AMOLED و پردازنده Snapdragon 820 است. برعکس ، Vertex دارای صفحه نمایش 1080 پیکسل HD و پردازنده Snapdragon 625 است. از نظر دوربین ، Vector دارای 16 مگاپیکسل است در حالی که Vertex تنها به 13 مگاپیکسل مجهز شده است. هر دو مدل دارای اسکنر اثر انگشت در جلوی خود هستند.

چه چیز عجیب و غیر معمول است؟

اکثر تولیدکنندگان گوشی های اندرویدی باتری بیشتری به مدل قوی تر خود می دهند ، اما در این مورد ، موتورولا تصمیم گرفته است که یک باتری کوچکتر به Vector باکیفیت خود بدهد. آنها یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی به Vector و 3500 میلی آمپری بزرگتر به Vertex داده اند. از این رو ، Vector مدل نازک تری با ضخامت 5.2 میلی متر در مقایسه با 7 میلی متر ورتکس است. ممکن است سوراخ هایی که در پشت آن مشاهده می کنید گریل بلندگو به نظر برسند ، اما در واقع پورت هایی هستند که صفحات پشتی مدولار را به طور ایمن نگه می دارند. به دلیل یک سیستم مغناطیسی خاص ، صفحات در جای خود نگه داشته می شوند اما هنوز به راحتی قابل برداشتن هستند.

قیمت گوشی ها هنوز مشخص نیست ، اما انتظار می رود که معرفی رسمی در رویداد Tech World انجام شود. Lenovo در سانفرانسیسکو در 9 ژوئن 2016 ، و اطلاعات کامل فقط پس از آن در دسترس خواهد بود. اما در حال حاضر ، هیجان زیادی در مورد نسخه دوگانه در بازار وجود دارد. با توجه به اینکه این روزها اکثر گوشی ها از طراحی و فناوری آیفون پیروی می کنند ، این دو مدل چیزی در صنعت نخواهند بود. شرکت شما همیشه در صنعت استقبال می شود ، مشروط بر اینکه باشددر زمان و مکان مناسب انجام شده است. اکنون که مشتریان از طراحی کلاسیک آیفون که توسط اکثر تولیدکنندگان اندروید پذیرفته شده است خسته شده اند ، انتظار می رود این نسخه دوگانه حس جدیدی از استفاده را برای علاقه مندان به گوشی های هوشمند به ارمغان بیاورد. آوردن چنین نوآوری و تفکر جدیدی به کسب و کار شما می تواند در حصول اطمینان از موفقیت بزرگ م

Velocidad motorizada

Velocidad motorizada

Santiago Barrionuevo (o "Motorizado"، como lo conocemos nosotros)، is un músico y artista platense bastante reconocido dentro de este pequeño y amplio mundo pavaro. Santiago es el cantante y frontman de El Mató a un Policía Motorizado y uno de los que lleva adelante el sello Laptra، que lleva editados gran cantidad de discos de bandas loco como los 107 Faunos، Antolín y Go-Neko !، entre otros. < /p>

Es، ante todo، un artista interdisciplinario. Es el encargado de toda la gráfica de su banda e hizo otros trabajos como portadas de libros e ilustraciones para otros جریمه. "Creo que el arte بصری مکمل یک موسیقی و موزه های مختلف است که می تواند به عنوان یک ایده زیبا ، به عنوان یک توضیح نهایی بیان شود. Digamos que soy un artista visual antes que un músico. Desde muy chico me apasiona dibujar، aunque cuando descubrí la música y empecé a tocar me di cuenta que era lo mejor del mundo ”، nos dijo una vez، con esa ambigüedad que da la pauta que va y viene entre sus dos ocupaciones y que una plementa a la otra.

La muestra promete، aunque no sabemos mucho al respecto. Hay poca información y algo de suspenso، y eso es lo que llama. «Su amor por las artes plásticas nació durante sus primeros años en este mundo extraño y hermoso، y luego de un tiempo de oscuridad، volvió a tomar fuerza hace pocos años، con una obra basada en la composición de afiches، ilustracion، ilustracion، ilustracion، ilustracion، ilustracion pinturas y portadas de piezas musicales ”، relata la información de la muestra. Su minibio es la mejor parte: “Vivió su infancia en Barrio Jardín rodeado de espacios verdes y personajes turbios. Conoció el sexo a la temprana edad de 27 años، ya partir de ahí su arte empezó a xirabrarse ”.

Según cuenta Santiago، los chicos de la galería Fiebre hace un tiempo que querían hacer algo con sus dibujos ، y juntos decidieron hacer su primera muestra individual. Para Velocidad crucero hicieron una selección de dibujos، afiches nuevos y viejos، en su şaredía hechos a mano con tinta y pintados de forma digital. A medida que se acerca la inauguración el artista se pone cada vez más nervioso، pero، según cuenta، va a haber cerveza y amigos y eso le alcanza para tener la certeza de que va a estar todo bien. /Agustina Gewerc

-

Velocidad crucero ، de Santiago "Motorizado" Barrionuevo. En Galería Fiebre en el Patio del Liceo (Av. Santa Fe 2729 ، محلی 10) Inauguración viernes 25 a las 19. Cierre sábado 24 de diciembre.

محرک های خطی ، موتورها و قفل های مغناطیسی با این برد

محرک های خطی ، موتورها و قفل های مغناطیسی با این برد

اگر تا به حال به دنبال راهی آسان و قابل تنظیم برای کار با قفل های مغناطیسی ، محرک های خطی یا موتورهای DC بوده اید ، IR -XY از پاتریک توماس میچل ممکن است همان چیزی باشد که شما به دنبال آن بوده اید. این برد می تواند با هر سه نوع دستگاه کار کند ، در حالی که پنج برنامه کنترل مختلف در جعبه ارائه شده است ، و در حال حاضر به عنوان سی و دومین کمپین میچل در Kickstarter تأمین سرمایه جمعی می شود!

IR-XY دارای دو دکمه برای کنترل دستی است ، اما همچنین می تواند از طریق سیگنالهای مادون قرمز یا با استفاده از بی سیم nRF24L01+ از راه دور کنترل شود. مدول. این برد دارای سنسورهای صدا و نور است که به شما امکان می دهد آن را با دو ضربه بلند یا بر اساس شرایط نور محیطی به دلخواه فعال کنید. جامپرها برای تغییر تنظیمات ارائه می شوند و شما می توانید کد راننده را با Arduino Uno برنامه ریزی مجدد کنید.

این تخته به عنوان یک کیت DIY با قیمت حدود 23 دلار آمریکا در دسترس است و 24 دلار بدون هیچ گونه لوازم جانبی مونتاژ می شود. با هزینه بسیار بیشتر (و اگر در کانادا/ایالات متحده زندگی می کنید) ، می توانید دستگاه را با یک یا دو قفل مغناطیسی یا حتی یک محرک خطی قابل ملاحظه خریداری کنید. برای تکمیل تنظیمات کنترل بی سیم خود می توانید یک nRF24L01+ سپر آردوینو با 16 دلار به اکثر سطوح تعهد اضافه کنید.

نحوه ساخت یک هواپیمای کاغذی موتوری با استفاده از یک کوادکوپتر ارزان

نحوه ساخت یک هواپیمای کاغذی موتوری با استفاده از یک کوادکوپتر ارزان

اکثر مردم ، احتمالاً در کودکی تعداد زیادی هواپیمای کاغذی ساخته اید. آزمایش و خطای آزمایش طرح های جدید برای اینکه بدانید تا چه حد می توانید خلقت خود را به پرواز در آورید ، سخت است. اما ، مهم نیست که چقدر مهارت های شما عالی است ، یک هواپیمای کاغذی در نهایت همیشه در معرض گرانش قرار می گیرد. مگر اینکه ، البته ، آموزش YouTube پیتر سریپول را دنبال کرده و چند موتور الکتریکی اضافه کنید.

سریپول به دلیل مجموعه بزرگ و تخیلی خود از وسایل نقلیه زمینی ، دریایی و هوایی سرنشین دار و بدون سرنشین در YouTube مشهور است. او همه چیز را از سورتمه برقی الکتریکی گرفته تا هواپیماهای بدون سرنشین عظیم تا هواپیمای برقی که قادر به حمل خلبان است ساخته است. با این حال ، در این آموزش ، او با فروتن ترین هواپیمایی که می توان تصور کرد مقابله می کند: هواپیمای کاغذی.

اگر می خواهید هواپیمای خود را جمع کنید ، تنها به یک ورق کاغذ و یک کوادکوپتر میکرو ارزان قیمت نیاز دارید. شما باید بتوانید 10 تا 20 دلار پیدا کنید. شما می توانید قاب طراحی شده توسط Sripol را به صورت سه بعدی چاپ کنید یا فقط از یک صفحه فوم استفاده کنید. ساخت هواپیمای کاغذی با موتور ساده ، برداشتن دو موتور پهپاد و حرکت دو موتور دیگر به قاب است.

پس از نصب موتورها روی قاب ، می توانید آن را به هواپیمای کاغذی تا شده و پرواز را شروع کنید. از آنجا که کنترل کننده پرواز کوادکوپتر دارای ژیرومتر و شتاب سنج داخلی است ، هنگام پرواز به طور خودکار هواپیما را تثبیت و تراز می کند. همانطور که در ویدیو مشاهده می کنید ، این بسیار خوب کار می کند و هواپیمای کاغذی تمام شده بسیار زیبا پرواز می کند.

اوج موتورسواری و برنامه نویسی

اوج موتورسواری و برنامه نویسی

پرسشی در مورد ارزش های مهندسی نرم افزار

من از نسیم گرم تابستانی به سمت پارکستان موازی با اقیانوس حرکت کردم. موتور من با رعایت محدودیت سرعت مجاز به آرامی در حال چرخش است. من همه چیز را با موتور سیکلت خود می پذیرفتم ، با افکار الهام بخش و کمی تردید در مورد حفظ آزاردهنده. "آیا باید آن چیز را بررسی می کردم؟ این جزئیات چطور؟ آه ، هرچه باشد ، از این سواری لذت ببرید. " با وحشت ، به سمت راست خود ، چیزی جز تپه های شنی ، در سمت چپ ، خلیج بزرگ جنوبی نگاه کردم. در آسمان آبی ابرهای تار و تار و در فاصله ای دور پل وجود داشت. داشتم راه خود را به OBI می رساندم ، یک پارکینگ در وسط هیچ کجا و کنار اقیانوس اطلس. عرق شلوار جین کولار من تا پای چکمه های سواری ام پایین آمده بود. کنار دوچرخه ام نشستم ، در طرف سایه دار. می خواستم فکر کنم ، اما در عوض ، گوشی خود را بیرون انداختم و تنها به ایمیل ها و پست های اجتماعی خیره شدم.

مدتی گذشت. سرانجام ، دوچرخه ای بالا رفت و بررسی کرد که آیا پارک کردن نزدیک امن است یا خیر. زن مسنی از دوچرخه خوش پوش خود پرید. نگاه کردم و قضاوت کردم. "هوم ، او همه آماده است. سوار نوع من. " او به آرامی نزدیک شد ، دوچرخه من را تحسین کرد و من دوچرخه اش را تحسین کردم.

ما در مورد دوچرخه و فلسفه های سواری صحبت کردیم. این خانم تجربه سواری بیشتری نسبت به من داشت و در مورد ماجراهای سواری به وضوح صحبت کرد. سپس او در مورد حرفه من پرسید.

اما ... برنامه نویسی نرم افزاری چیست؟

من: "خوب ، به ساده ترین عبارت ، ما خواننده هستیم. و به ندرت ، ما نویسندگان کد هستیم. و هنگام نوشتن ، احتمالاً چک ها را دنبال می کنیم. "

او:" چه نوع چک هایی؟ "

من:" البته ، اول ، ما T-CLOCS (لاستیک/چرخ/ترمز ، کنترل ، چراغ/برق ، روغن/مایعات ، شاسی و پایه). قبل از نوشتن ، می خوانیم تا بفهمیم آیا منطقی است که به آنچه می خوانیم اضافه کنیم. شاید لازم باشد ابتدا مسائل را حل کنیم. هنگامی که چیزی داریم که می توانیم به آن اضافه کنیم ، و این ممکن است مدتی طول بکشد ، ما می توانیم با خیال راحت به آنجا بپردیم. "

من:" اما قبل از این که بپریم ، باید دنده بپوشیم. ATGATT (تمام چرخ دنده ها ، همیشه). در نوشته های خود ، ما برای محافظت از خود از دنده استفاده می کنیم. بگذارید آنها را آزمایش هایی بنویسیم که نوشته های ما را بررسی می کنند. آزمایشات ما را در برابر همه چیز محافظت نمی کند ، اما ما را در ذهنیتی قرار می دهد که ممکن است آسیب ببینیم و اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از آسیب های بعدی انجام می دهیم. "

من:" از آنجا ، ما نگران دید هستیم از آن نوشته ما کد بالا را می خواهیم. ما دیگران را بررسی و بررسی می کنیم. سپس کد با خیال راحت محکم می شود. "

او:" آه ، به نظر می رسد دوبار نگاه کنید ، یک زندگی را نجات دهید؟ "

من:" بله ، اما ما کارهای سنگین را بر عهده داریم تا مطمئن شوید که کد به خوبی کار می کند. ما برای دیده شدن به طور مداوم حرکت می کنیم و حتی سیگنال های دست را به پایین می اندازیم تا مطمئن شویم که مقصود روشن داریم. " ؟ "

من:" البته. حتی اگرقانونی است ، این برنامه نویسان تقسیم کننده خط هستند. آنها به سرعت از دیگران عبور می کنند و گاهی اوقات برنده می شوند. اما در نهایت ، شانس آنها تمام می شود و به خود و دیگران آسیب می رسانند. "

من:" احترام من برای دستگاه همیشه در ذهن من است. همانطور که می دانم دوچرخه سواری در آنجا می تواند به من و دیگران صدمه بزند ، می دانم که احترامی که در اختیارم است مرا در کنترل خود نگه می دارد تا بتوانم یک روز دیگر سوار شوم. "

او:" خوب شدی سر بر روی شانه های خود اما برگردیم به این موضوع برنامه نویسی نرم افزاری. بنابراین شما خواننده و گاهی نویسنده هستید. به غیر از این بررسی ها و آزمایش ها ، چگونه خوب می خوانید و می نویسید؟ "

من:" همانطور که ما باید هشت شکل ، ایست ، انحراف و ظرافت خود را تمرین کنیم ، ما باید خواندن خود را تمرین کنیم. و نوشتن ما باید این کار را بدون در نظر گرفتن مدت زمانی که در بازی حضور داریم انجام دهیم. من این را باور نمی کردم تا این که اخیراً تماس بسیار نزدیکی داشتم. من خیلی تنبل بودم ، اما آموختم که اگر به طور مداوم این مهارت را تمرین کنم ، این یک امر معمولی بود. "

او:" بله ، در مورد زمان نشستن است. اما این همچنین نگرش سوار و ارزیابی ریسک است. "

من:" اما موضوع اینجاست. تمرین زمینه دارد و ما باید در مورد چگونگی آن تعمق کنیم. این باید یک کمپین تمرکز باشد. سر و صدای زیادی در سراسر جهان وجود دارد و شما می توانید با خواندن و نوشتن چیزهایی که بی ربط می شوند ، کشیده شوید. شما باید سوار خودتان شوید. "

من:" گاهی اوقات باید از توصیه های دیوید هاف یا کن کاندون پیروی کنید ، اما گاهی اوقات ماریا کاستلو یا کیت کد. در زمان زیادی ، شما باید با داده ها همراه باشید ، مانند گزارش Hurt یا MAIDS. و گاهی اوقات باید با روده خود بروید. اما نگرش در یادگیری مهم است. "

من:" همه ما دوچرخه خود را رها کرده ایم. یاد می گیرید که مهم است که گرد و غبار را جمع آوری کرده و دوباره جمع آوری کنید. "

او:" متوجه شدم. و رایانه ها این نوشته ها (کد) را می خوانند؟ "

من:" در واقع ، و از این رو نحوه عملکرد این برنامه ها. درست مانند موتورسیکلت ها ، نرم افزار در همه جا وجود دارد! اما بیشتر مربوط به مردم است. دستگاهها می توانند تمام نوشته ها را به خوبی اداره کنند. آنها می توانند بهینه سازی کنند ، به طوری که از تله های لبه ای پرش می کنند ، در شن و ماسه حرکت می کنند و انواع شرایط آب و هوایی و ترافیکی مختلف را اداره می کنند. اما انسانها همیشه نمی توانند. گاهی اوقات خودخواهی مانع می شود. "

او:" شبیه آن سوارهایی که بعد از اینکه شما ابتدا پرتاب کردید هرگز علامت صلح را پایین نمی اندازند؟ "

من:" بله. اما افراد دیگری نیز وجود دارند که غافل شده اند و باید بدانند انداختن آن علامت صلح به چه معناست. ما باید به خوبی راهنمایی کنیم و از فرصت استفاده کرده و مهارت برنامه نویسی خود را به آنها نشان دهیم. و یادگیری خواندن زیاد و نوشتن کمی یک چیز چالش برانگیز است. این کار بسیار دشوارتر می شود زیرا آنچه که توصیف کردم عمدتا در تیم ها انجام می شود. و می دانید که نگه داشتن دوچرخه سواری گروهی چقدر دشوار است. "

من:" درست مثل موتورسواری ، برنامه نویسی نیز قابل تسلط نیست. "

او:" بنابراین ، شما تیم هایی از خوانندگان و به ندرت نویسندگان. ماشین آلات بهینه سازی را اداره می کنند وکیفیت برای حرفه مهم است راهنمایی جنبه مهمی است ، درست مانند آنچه من در مورد آنچه می دانم و چگونه با خیال راحت سوار می شوم به دیگران نشان داده ام. به نظرم می رسد بعد از همه اینها ، آیا می توانید از سواری لذت ببرید؟ "

من:" دارم. اینها نظرات من است ، اما دیگران ممکن است دیدگاه متفاوتی داشته باشند. کیفیت؟ کیفیت مرا به یاد آن کتاب ، ذن و هنر نگهداری موتورسیکلت ، می اندازد. ”

من: «چه کلاسیک باشم چه عاشقانه ، مطمئن نیستم. وقتی که کد می خوانم یا می نویسم یا روغن را تعویض می کنم یا استاتور را تعویض می کنم ، مانند یک مانیک به اندازه گیری ها نگاه می کنم. 'آیا درست انجام دادم؟ چگونه می توانم مطمئن باشم؟ تحقیق کنید ، اعمال کنید و اعتماد کنید! ’من در جستجوی همه جزئیات نحوه انجام خوب کارها هستم.”

من: “اما ، من… همه ما باید ببینیم و دیده شویم. "