اوج موتورسواری و برنامه نویسی

اوج موتورسواری و برنامه نویسی

پرسشی در مورد ارزش های مهندسی نرم افزار

من از نسیم گرم تابستانی به سمت پارکستان موازی با اقیانوس حرکت کردم. موتور من با رعایت محدودیت سرعت مجاز به آرامی در حال چرخش است. من همه چیز را با موتور سیکلت خود می پذیرفتم ، با افکار الهام بخش و کمی تردید در مورد حفظ آزاردهنده. "آیا باید آن چیز را بررسی می کردم؟ این جزئیات چطور؟ آه ، هرچه باشد ، از این سواری لذت ببرید. " با وحشت ، به سمت راست خود ، چیزی جز تپه های شنی ، در سمت چپ ، خلیج بزرگ جنوبی نگاه کردم. در آسمان آبی ابرهای تار و تار و در فاصله ای دور پل وجود داشت. داشتم راه خود را به OBI می رساندم ، یک پارکینگ در وسط هیچ کجا و کنار اقیانوس اطلس. عرق شلوار جین کولار من تا پای چکمه های سواری ام پایین آمده بود. کنار دوچرخه ام نشستم ، در طرف سایه دار. می خواستم فکر کنم ، اما در عوض ، گوشی خود را بیرون انداختم و تنها به ایمیل ها و پست های اجتماعی خیره شدم.

مدتی گذشت. سرانجام ، دوچرخه ای بالا رفت و بررسی کرد که آیا پارک کردن نزدیک امن است یا خیر. زن مسنی از دوچرخه خوش پوش خود پرید. نگاه کردم و قضاوت کردم. "هوم ، او همه آماده است. سوار نوع من. " او به آرامی نزدیک شد ، دوچرخه من را تحسین کرد و من دوچرخه اش را تحسین کردم.

ما در مورد دوچرخه و فلسفه های سواری صحبت کردیم. این خانم تجربه سواری بیشتری نسبت به من داشت و در مورد ماجراهای سواری به وضوح صحبت کرد. سپس او در مورد حرفه من پرسید.

اما ... برنامه نویسی نرم افزاری چیست؟

من: "خوب ، به ساده ترین عبارت ، ما خواننده هستیم. و به ندرت ، ما نویسندگان کد هستیم. و هنگام نوشتن ، احتمالاً چک ها را دنبال می کنیم. "

او:" چه نوع چک هایی؟ "

من:" البته ، اول ، ما T-CLOCS (لاستیک/چرخ/ترمز ، کنترل ، چراغ/برق ، روغن/مایعات ، شاسی و پایه). قبل از نوشتن ، می خوانیم تا بفهمیم آیا منطقی است که به آنچه می خوانیم اضافه کنیم. شاید لازم باشد ابتدا مسائل را حل کنیم. هنگامی که چیزی داریم که می توانیم به آن اضافه کنیم ، و این ممکن است مدتی طول بکشد ، ما می توانیم با خیال راحت به آنجا بپردیم. "

من:" اما قبل از این که بپریم ، باید دنده بپوشیم. ATGATT (تمام چرخ دنده ها ، همیشه). در نوشته های خود ، ما برای محافظت از خود از دنده استفاده می کنیم. بگذارید آنها را آزمایش هایی بنویسیم که نوشته های ما را بررسی می کنند. آزمایشات ما را در برابر همه چیز محافظت نمی کند ، اما ما را در ذهنیتی قرار می دهد که ممکن است آسیب ببینیم و اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از آسیب های بعدی انجام می دهیم. "

من:" از آنجا ، ما نگران دید هستیم از آن نوشته ما کد بالا را می خواهیم. ما دیگران را بررسی و بررسی می کنیم. سپس کد با خیال راحت محکم می شود. "

او:" آه ، به نظر می رسد دوبار نگاه کنید ، یک زندگی را نجات دهید؟ "

من:" بله ، اما ما کارهای سنگین را بر عهده داریم تا مطمئن شوید که کد به خوبی کار می کند. ما برای دیده شدن به طور مداوم حرکت می کنیم و حتی سیگنال های دست را به پایین می اندازیم تا مطمئن شویم که مقصود روشن داریم. " ؟ "

من:" البته. حتی اگرقانونی است ، این برنامه نویسان تقسیم کننده خط هستند. آنها به سرعت از دیگران عبور می کنند و گاهی اوقات برنده می شوند. اما در نهایت ، شانس آنها تمام می شود و به خود و دیگران آسیب می رسانند. "

من:" احترام من برای دستگاه همیشه در ذهن من است. همانطور که می دانم دوچرخه سواری در آنجا می تواند به من و دیگران صدمه بزند ، می دانم که احترامی که در اختیارم است مرا در کنترل خود نگه می دارد تا بتوانم یک روز دیگر سوار شوم. "

او:" خوب شدی سر بر روی شانه های خود اما برگردیم به این موضوع برنامه نویسی نرم افزاری. بنابراین شما خواننده و گاهی نویسنده هستید. به غیر از این بررسی ها و آزمایش ها ، چگونه خوب می خوانید و می نویسید؟ "

من:" همانطور که ما باید هشت شکل ، ایست ، انحراف و ظرافت خود را تمرین کنیم ، ما باید خواندن خود را تمرین کنیم. و نوشتن ما باید این کار را بدون در نظر گرفتن مدت زمانی که در بازی حضور داریم انجام دهیم. من این را باور نمی کردم تا این که اخیراً تماس بسیار نزدیکی داشتم. من خیلی تنبل بودم ، اما آموختم که اگر به طور مداوم این مهارت را تمرین کنم ، این یک امر معمولی بود. "

او:" بله ، در مورد زمان نشستن است. اما این همچنین نگرش سوار و ارزیابی ریسک است. "

من:" اما موضوع اینجاست. تمرین زمینه دارد و ما باید در مورد چگونگی آن تعمق کنیم. این باید یک کمپین تمرکز باشد. سر و صدای زیادی در سراسر جهان وجود دارد و شما می توانید با خواندن و نوشتن چیزهایی که بی ربط می شوند ، کشیده شوید. شما باید سوار خودتان شوید. "

من:" گاهی اوقات باید از توصیه های دیوید هاف یا کن کاندون پیروی کنید ، اما گاهی اوقات ماریا کاستلو یا کیت کد. در زمان زیادی ، شما باید با داده ها همراه باشید ، مانند گزارش Hurt یا MAIDS. و گاهی اوقات باید با روده خود بروید. اما نگرش در یادگیری مهم است. "

من:" همه ما دوچرخه خود را رها کرده ایم. یاد می گیرید که مهم است که گرد و غبار را جمع آوری کرده و دوباره جمع آوری کنید. "

او:" متوجه شدم. و رایانه ها این نوشته ها (کد) را می خوانند؟ "

من:" در واقع ، و از این رو نحوه عملکرد این برنامه ها. درست مانند موتورسیکلت ها ، نرم افزار در همه جا وجود دارد! اما بیشتر مربوط به مردم است. دستگاهها می توانند تمام نوشته ها را به خوبی اداره کنند. آنها می توانند بهینه سازی کنند ، به طوری که از تله های لبه ای پرش می کنند ، در شن و ماسه حرکت می کنند و انواع شرایط آب و هوایی و ترافیکی مختلف را اداره می کنند. اما انسانها همیشه نمی توانند. گاهی اوقات خودخواهی مانع می شود. "

او:" شبیه آن سوارهایی که بعد از اینکه شما ابتدا پرتاب کردید هرگز علامت صلح را پایین نمی اندازند؟ "

من:" بله. اما افراد دیگری نیز وجود دارند که غافل شده اند و باید بدانند انداختن آن علامت صلح به چه معناست. ما باید به خوبی راهنمایی کنیم و از فرصت استفاده کرده و مهارت برنامه نویسی خود را به آنها نشان دهیم. و یادگیری خواندن زیاد و نوشتن کمی یک چیز چالش برانگیز است. این کار بسیار دشوارتر می شود زیرا آنچه که توصیف کردم عمدتا در تیم ها انجام می شود. و می دانید که نگه داشتن دوچرخه سواری گروهی چقدر دشوار است. "

من:" درست مثل موتورسواری ، برنامه نویسی نیز قابل تسلط نیست. "

او:" بنابراین ، شما تیم هایی از خوانندگان و به ندرت نویسندگان. ماشین آلات بهینه سازی را اداره می کنند وکیفیت برای حرفه مهم است راهنمایی جنبه مهمی است ، درست مانند آنچه من در مورد آنچه می دانم و چگونه با خیال راحت سوار می شوم به دیگران نشان داده ام. به نظرم می رسد بعد از همه اینها ، آیا می توانید از سواری لذت ببرید؟ "

من:" دارم. اینها نظرات من است ، اما دیگران ممکن است دیدگاه متفاوتی داشته باشند. کیفیت؟ کیفیت مرا به یاد آن کتاب ، ذن و هنر نگهداری موتورسیکلت ، می اندازد. ”

من: «چه کلاسیک باشم چه عاشقانه ، مطمئن نیستم. وقتی که کد می خوانم یا می نویسم یا روغن را تعویض می کنم یا استاتور را تعویض می کنم ، مانند یک مانیک به اندازه گیری ها نگاه می کنم. 'آیا درست انجام دادم؟ چگونه می توانم مطمئن باشم؟ تحقیق کنید ، اعمال کنید و اعتماد کنید! ’من در جستجوی همه جزئیات نحوه انجام خوب کارها هستم.”

من: “اما ، من… همه ما باید ببینیم و دیده شویم. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد